Thursday, July 07, 2011

'BERSIH' punya perhimpunan

sebenarnya aku tengah bengang gila babi nak mampos pasal perhimpunan nie , bukan sebab politik ke hape . korg nak buat perhimpunan ke hape ke wa talak kesa punya . tapi korg dah banyak banyak menyusahkan hidup aku . seminggu nie hidup aku memang tak tenteram sebab wujudnya orang orang yang ANTI-KERAJAAN mcm korg semua nie taw tak !

asal aku kua je , mesti ade roadblock . bersepah pulak tuu . betul betul shitt . menyakitkan hati . kat area KL especially tempat korg nak 'berhimpun' tu slalu jammed gara-gara korg . and pasal korg gak semua sekolah and ipt telah mengadakan apa jua event bagi mengelakkan pelajar pelajar join perhimpunan 'BERSIH' korg tuu . aku yg tanak pergi perhimpunan nie TERPAKSA pergi perhimpunan len plak yg kampus aku anjurkan . BAGUS betul korg nie kan ? betul betul menyusahkan .

disebabkan korg gak pergerakan aku terbatas , sume aku da plan da nak hang out ngn mmbe2 aku terpaksa dipostponekan gara-gara perhimpunan korg nie . sbb pe ? sbb kang tak pepasal aku skali masuk lokap . sengal betul la . menyusahkan !!!!!!!!!!!!!!

SATU lagi , BERSIH sangat ke perhimpunan korg tuu ? aku nak tgk lepas perhimpunan tuu bersih tak bersih dataran tuu lepas korg blah . kompom kotor dengan sgale smpah sarap yg korg tak reti nak buang , pengotor , menyusahkan org tuu . KAN KAN ? huh !

No comments:

Post a Comment