Sunday, February 20, 2011

ye , HIDUP aku banyak menyusahkan kau .

"m
emperdayakan orang dgn kata-kat lembut , bagai lidah tak bertulang tapi secara tersiratnya lebih teruk dan bisa dari jelatang."

tolong lah jangan cakap "AKU TAK CUBA LEPASKAN KAU , TAPI AKU TERPAKSA TINGGALKAN KAU !"
cukuplah ngan propaganda kau tuu . aku bosan taw x ! kau kalau dah xnak aku ckp je .
mmg aku menyusahkan hidup kau pon kan selame nie . wat serabot pale otak kau an .
wt tambah masalah kau an . pe susah , BLAH je lah . wtpe nak propa propa beria sgt .

kau ingat kau sorg je ade problem . problem ape yang besar sangat tuu ? aku nak tanye sket .
hidup aku tak semudah yang kau pikirkan . teruskan lah ngan ego kau tuu .
sumpah aku menyampah . benci giler babi ngan pangai kau doh !
kau nak berambus sgt kn ? BLAH ar ! xpayah ar nak menyakitkan ati aku .
betul r ckp org slame nie aku bagi je pe yg kau nak ! smpai kau pijak pale .
sampai kau wt aku nie cm lembu kene cucok idong . aku mmg pmpuan .
aku ptot dga ckp laki . tapi beragak sket . aku pon ade prasaan gak .

dan KAU ! ye kau ! ta payah nak mengajar la soh aku delete fb . support YAHUDI konon .
kau tuu , dah baik sgt ke ? perfect sgt ? SOLAT ke ?
isap rokok tuu HARAM jugak kan . xpayah nak ajar aku lah kalau kau tu pn blm tentu betul !

kau nak bg aku sedar ? KAU TU YANG PATUT SEDARKAN DIRI KAU TUU !
saba aku selame nie ade batas ! tu je aku nak ckp .
jangan sampai aku ilank saba . tuu je .

~ya Allah , Kau bantulah aku mengharungi kehidupan yang telah kau selitkan ranjau duka serta bahagia agar aku masih mampu berdiri . menempuhi hari-hariku .



No comments:

Post a Comment