Monday, February 07, 2011

terima kasih banyak banyak =,=

dimulakan dengan lafaz basmalah beserta doa . "ya Allah , kau ampunkanlah dosa si empunya diri yg telah menyakiti hatiku ini Amin "

short story , haritu aku pegi ipoh rumah family BF aku . kalau korg nak taw jadual mmg packed gile smpai ramai org yg aku nak jumpe , aku xdpt jumpe . fer example my dear BFF norzafirah(fyra), adek Nabila Shahrom (bella), kak Saidatul Nadhrah (kak eton) . dorg pn phm keadaan diri ini yg tersepit ditengah2 . aku cume smpat meet my dear sister IZYANI RAHMAN mucuk sy . itu pn dh tgh mlm sgt2 dh . siap kene ceramah dulu ngn mak ayah kak yani . tengs guys cz xmrah sy . sy cume ade 2kaki dan 2 tgn . maafkan sy . ada jodoh , kita jumpe lain kali .

nak dijadikan cerita . ade lah sorg pmpuan nie . aku pggl dy SIS sbb aku RESPECT dy cz dy tua 2taon dr aku . dy nk jmpe aku . SGT2 lah agaknye . aku nie plak , kene jugak ikt khndk fmily MIA (my incik aney) cz aku kn dok umah dorg . sgt xsmpt nak jmpe dy . mmg aku lgsg xcntct dy . org len pn sme . yg aku geramnye , aku blek2 dy cmment kt FB aku ckp aku xcntct dy pn . laa , slh aku jugak ke ? dy yg nk jmpe aku . pndai2 lah cntct aku . aku pn dgn grmny post kt status FB aku yg aku xsuke lah care dy tu . then , teros dy dlte aku . aku xksh lah cz dy yg add aku . pstu aku tgerak ati nk bace blog dy . ya Allah tekejotny aku dy kutok aku mcm2 . korg leh view kt bwh nie k . siap mention name MIA lagi . MIA tu mmbe2 dy pgl dy as epoi/poi . n S bt O tu kompom lah nme aku dah poi tu BF aku . Shahrinie binti Othman . mmg aku panas lah kn . aku pn text dy . aku ckp kalau xpuas hati lets face to face . n last msj dy ckp *mak x ajar cmtu la sian2 (nak tgk gak ? ade pic kt bwh nie , dnt wry) . pergh ! berapi toi aku . mak aku dah meninggal kau phm x ? kau spe nk sbot psal arwah ? kau tu terlebih ajar , sbb tu jadi cmtu . fuh-Q !



( nie lah dy hasil tangan KREATIF beliau *pleasure viewing )
p/s : harap maaf kerana ade part2 yg sy hitamkn kerana menghormati hak privacy msing2 . harap maklum :)

xpe , aku redha . aku pn mmg xde sape nk bckup . aku story ni saje nk luahkan pe yg aku rase . xde niat nk burokkn sesape .

buat pmpuan itu :
"saya nie manusia biasa , yg xmampu nak penuhkan permintaan sesiapa . maafkan sy jika tlanjur kata . sy bukan nabi . cukuplah dgn ape yg terjadi . biarlah smpai sini . terima kasih kerana menghina saya . sy redha , sy trime . salam~"

No comments:

Post a Comment