Wednesday, December 22, 2010

aku wanita biasa

maafkan aku . sbb xboleh nak pgg pade jnji n sumpah aku . demi Allah aku syg die . smpai bile2 pn die tetap dlm hati . tapi aku terpaksa wt mcm nie . wlpn mnde nie bukan ape yg diinginkan hati . ya Allah kuatkan lah hambaMu . tabahkanlah hatiku . Kau teguhkanlah iman ku .

aku taw ape yg jadi nie bukan ape yg die nak , n bukan gak ape yg aku nak . aku cume nak die berubah . dulu die xpenah cmnie . since die pndh n dudok skli ngn mmbe die . die jd cmnie . aku taw kptsn yg die wt tu bukan dr ati die . tapi dr kwn die . sbb aku knal ati budi die cmne . cukop knl spe die . tapi aku tanak slhkn sesiapa . mungkin slh aku . sbb aku pnting diri sndri . aku ego . maafkan aku skli lagi . cukup lah smpai sni . kau selamanya dihati .

kasihku abadi hanya untukmu sayang .
ANAAR ♥

No comments:

Post a Comment