Tuesday, February 02, 2010


"SAHABAT,satu nama penuh makna..
ia hadir tika tawa,
ia dtg tika duka..
tiada pd CINTA..
tiada pd LAFAZ..
hanya kejujuran menyulami hati..
hanya keikhlasan menyirami jiwa..
kebaikan dihargai..
kesalahan dimaafi..
andai itu dinamakan SAHABAT..
bajailah ia..
moga kekal abadi selamanya..."


kadang kadang aku renung balik ayat tue . ade benar , ade jugak ak rase slh .
mase skg nie, na carik sahabat yang btoi btoi ikhlas na sahabat ngn kite bukan senang .
sumenye kerana advantage yg dowg akan dpat .
sbb ak pena rase , ak cakap . xrase ak xcakap .
sekali aku rase, xpe lagi . dua kali aku rase, xpe lagi .
2 kali aku rase pn xpe lagi . ke empat pn boleh tahan lagi .
tapi bile da cukop byk smpai dkt sparuh dozen . mmg agak melampau .
da tade ksbrn dlm ati aku . smpaikan prinsip yg aku pgg skg .
"TRUSTING NO BODY . BELIEVE IN YOURSELF !"
"BESTFRIENDS are BACKSTABBERS so BEWARE !"

No comments:

Post a Comment